Webinárium a 2017-es és a 2023-as piackutatás eredményeinek összehasonlításáról

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa 2017-ben átfogó, reprezentatív piackutatást végzett a magyar borvásárlási és borfogyasztási szokásokról. Az idei évben hasonló alapokon, de egyes kérdéseket megismételve egy három részből álló piackutatás készült, melynek végleges eredményeit még nem ismerik az ágazat szereplői.

A sajtónyilvános webináriumon Prof. Dr. Szolnoki Gergely, a Geisenheim Egyetem Bor- és Italgazdaságtani Intézetének adjunktusa tart bemutatót az elmúlt hat év változásairól, az idei kutatások eredményeit pedig Rabcsánszki Laura, a Társadalomkutató Kft. projektvezetője foglalja össze.

Az eredmények egy webinárium keretein belül kerülnek bemutatásra.

A webinárium időpontja: 2023. október 10.;  9:00 óra

Az online eseményen való részvétel regisztrációhoz kötött.

Regisztrációs link: https://hntrendezveny.wufoo.com/forms/zll6ubn0dfwdm6/